چاپخانه دیجیتال اورژانس رایانه

چاپخانه دیجیتال اورژانس رایانه

چاپ دیجیتال با کیفیت برتر
چاپخانه دیجیتال اورژانس رایانه

چاپخانه دیجیتال اورژانس رایانه

چاپ دیجیتال با کیفیت برتر

گراف - کارت عروسی

این طوماری که به اسم کارت عروسی مشاهده میفرمایید از قسمتهایی که مشخّص شده است تا میشود و کوتاه میشود تا به شکل زیر در بیاید:

البتّه این کارت با این ابعادی که در وبلاگ قرار گرفته برای چاپ مناسب نیست و تنها جهت ایده گرفتن دوستان اینجا قرار داده‌ام. متذکّر میشوم که ایده از برادرم بوده است و بنده تنها نقش مجری آنرا داشته‌ام. این کارت را میتوان روی مقوّا چاپ کرد و درون پاکت قرار داد. با توجه به تا خوردگیهای زیاد کارت، بهتر است از مقوای بسیار نازک یا کاغذ گلاسه استفاده شود. برادرم پاکت مخصوصی نیز برای این کارت پیدا کرد. پاکت یک وجه نداشت و بگونه ای بود که وقتی کارت بصورت تا شده درونِ پاکت قرار داشت میشد محتوایش را از روی پاکت خواند. با بیرون کشیدنِ کارت از درونِ پاکت، دانه دانه تا های کارت باز میشد و محتوای پنهانِ کارت قابل رؤیت میشد. از معایب این کارت عملِ سختِ تا کردن و گذاشتنِ آن در پاکت بود و نیز اینکه به دلیل تاهای زیاد، وسطِ کارت کمی بصورت محدّب و شکم آورده میشد. از نظرات و انتقادات دوستان استفاده میکنم.


پی نوشت: 1- از این وبلاگ میتوانید با برخی دیگر از این دست کارها آشنا شوید:تمهید پیشرفت کشور 2- کارت عروسی خود بنده یک کارت ساده و معمولی بوده است که از همین میدان بهارستان تهران تهیّه کرده‌ام. 3- عازم مشهد مقدّس هستم. حلال بفرمایید. انشالله نائب الزیاره هستیم. مناسبت سفر، ازدواج یکی از نزدیکانم است در عید غدیر. پیشاپیش عید الله اکبر، عید غدیر خم بر شما مبارک. امام صادق علیه السلام فرمودند به خدا قسم روزی با عظمت تر از این روز را خداوند خلق نکرده است. شاید این عید تنها عیدی است که واقعاً در من شور و شعف ایجاد میکند. این ایده‌ی کارت عروسی باشد عیدی منِ میرزا به شما. 4- بروید ازدواج کنید، خواهشاً! انقدر سوسول نباشید!



برگرفته از وبلاگ شخصی حسین بوذرجمهری: Bande.blog.ir